2016. november 17., csütörtök

Kylie Scott: Lead – Szóló (Stage Dive 3.)

Ahogy ígértem, elolvastam a Stage Dive zenekar harmadik tagjának szerelmi életéről szóló könyvet. És milyen jól tettem! Az előző, a Play – Futam volt a mélypont, ez a könyv pedig a legerősebb mindhárom közül. Jimmy történetét sokan várták, és szerintem méltó volt egy rockzenekar frontemberéhez a sztori. Volt benne dráma, érzelem, sok káromkodás és erotika. A new adult kategória minden elemét felhasználta a szerző, Kylie Scott. Kicsit tartok a zenekar negyedik tagjának, Bennek a könyvétől, sok rosszat hallottam róla... .


Tartalom:

Megszelídítheti a szerelem a rock n’ roll leghírhedtebb fenegyerekét?
A Stage Dive énekese, Jimmy Ferris megszokta, hogy azonnal megkap mindent, amit csak akar – egész eddigi élete a vad bulizásról és könnyű csajokról szólt. Végül azonban túltolja a rock n’ rollt, és az elvonón találja magát, utána pedig megkapja személyi asszisztensnek Lenát, akinek egyik legfontosabb feladata megakadályozni, hogy visszaessen.
Lena nem hajlandó elviselni szexis főnöke allűrjeit, és annak ellenére, hogy az első pillanattól kezdve szinte izzik körülöttük a levegő, elhatározza, hogy a kapcsolatukat szigorúan szakmai alapon tartja. Jimmy azonban túlságosan messze megy, és a fenegyerek hirtelen rádöbben, hogy nagyon könnyen elveszítheti a legjobb dolgot, ami az életében valaha történt. Vajon meg tudja győzni makacs asszisztensét, hogy vállalják a kockázatot, és hagyja, hogy a szíve vezesse?

Értékelés:

Abszolút mélypont volt Mal és Anne szerelmi története a Stage Dive-sorozat második részében, már-már odáig jutottam, hogy nem folytatom a sztorit, de szerencsére nem tudtam ellenállni Jimmy és Lena hadakozásának. Kifejezetten szórakoztató volt a regény, persze a sok sablonos szituáción itt is át kellett esni, de a főszereplők húsvér embereknek tűntek, a csillivilli máz alatt. A többiek hozták az eddigi figurát, de valljuk be, nem sok vizet zavartak, csupán a körítés volt a főfogás mellett a jelenlétük. A szerelmes pár szócsatái vitték a prímet az egész történetben.

Lena: Talpraesett, humoros lány, jól állt neki a munka a rocksztár mellett.
Jimmy: A korábbi részekben ellenszenves volt, mostanra megszelídült.

Lena korábban is megjelent mellékszereplőként, de valahogy nem ilyen csajra emlékeztem. Csinos, de nem bombázó, hétköznapi lány, nem mindennaposnak mondható beszélőkével. A sármos énekes bele is sétál a csapdájába már akkor, amikor felveszi személyi asszisztensnek.
A frontember többszörösen függő életébe úgy toppan be a lány, mint egy forgószél. Jimmynek ezentúl a lány jelenti a kábítószert, minden rossz gondolatot elűz a fejéből, de a folyamatos jelenléte szexuális feszültséget okoz, és itt kezdődnek a bajok. Vajon megszelídíthető-e a rocksztár, vagy visszanyúl a dogokhoz?

Pozitívum: A sorozat legerősebb darabja, félek, hogy Ben története lapos lesz.
Negatívum: Nagyon hiányoltam a sok-sok zenei említést, csak elvétve volt.

Kedvcsináló idézet:

„– Néha – mondta Ev, és átölelte a nyakamat – jobb, ha az ember egyszerűen csak követi Jimmyt.
Normális vagy? Hiszen akkor semmi perc alatt a pokolban kötnénk ki!
Nem elképzelhetetlen. De mivel téged nagyon kedvel, szerintem onnan is visszahozna épen és egészségesen.”


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése